• Email lista vásárlása? Íme 5 ok, amiért ez …

    Az elmúlt hetekben több kérdést is kaptam a vásárolt e-mail listákkal kapcsolatban. Belevágjunk vagy sem? A rövid válasz nagyon egyszerű: kérlek, ne tedd! Soha ne vásárolj email listát. De annak elmagyarázása, hogy miért, időbe telik. Ezért összegyűjtöttem néhány tényt, hogy bebizonyítsam, hogy nem létezik olyan, hogy jó minőségű levelezőlista, amit meg lehet vásárolni. Engedd meg, […]

    Tovább olvasom

  • 20 üdvözlő e-mail, amely bizalmat épít a hosszú távú elkötelezettség eléréséhez

    Hallottad már a mondást: “Az első benyomásnak nincs második esélye”? Nos, ez nem is lehetne igazabb, az üdvözlő e-mailek esetében. Az üdvözlő e-mailek az első lépés a feliratkozókkal való tartós kapcsolat kiépítésében. Tehát terítsd ki a vörös szőnyeget, és gondoskodj arról, hogy új feliratkozóid otthon érezzék magukat az e-mail listádon! Ebben a bejegyzésben megmutatom az […]

    Tovább olvasom

  • 5 e-mailt, amit azután küldj, hogy valaki vásárol tőled!

    Annyi energiát fordítunk arra, hogy az emberek első alkalommal vásároljanak, és értem, hogy azt mondják, hogy az értékesítésre kell koncentrálnunk, de mi lenne, ha azt mondanám, hogy az értékesítésre koncentrálhatsz anélkül, hogy folyamatosan eladnál? Anélkül, hogy kiégetnéd magad? Lehetséges ez? IGEN! Lehetséges! De ehhez vizsgáld meg az ügyfeleid tényleges útját. Van 5 olyan típusú e-mail, […]

    Tovább olvasom

  • 14 gyors tipp a következő leveledhez

    Az e-mail egy személyes marketingcsatorna. Lehetőséged van arra, hogy erős kapcsolatot építs ki a feliratkozóiddal azáltal, hogy megosztod a személyiségedet , az értékeket amiket képviselsz, amelyek különlegessé teszik a vállalkozásodat. Ha csak arra használod az e-maileket, hogy eladj valamit, akkor ez az ébresztő ideje! Íme 14 ötlet, amelyek segítségével olyan személyes elemeket adhatsz a leveleidhez, […]

    Tovább olvasom

  • A legjobb időpont az e-mailek küldésére 2023-ban…

    Mi a legjobb időpont az e-mailek küldésére 2023-ban? Ez az egyik leggyakoribb kérdés, amit kérdeztek, ezért belevetette magát a MailerLite csapat az adatokba, hogy segítsenek megvilágítani és válaszokat találni. Ez egy fontos kérdés! Az olvasóidnak elfoglalt az életük, és a legkevésbé sem szeretnéd, ha akkor küldenél nekik hírlevelet, amikor éppen a munkával vannak elfoglalva, vagy […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan növelheted hatékonyan az e-mail listádat a Facebook segítségével

    A TikTok, a BeReal és a BeReal-ről szóló TikTokok elfoglalják az internetet, és azt hihetnénk, hogy a Facebook elvesztette a varázsát. A havi 2,9 milliárd aktív felhasználóval és a közösségi médiaplatformot naponta látogató 1,9 milliárd emberrel (Facebook, 2022) a Facebook messze a legnépszerűbb közösségi hálózat világszerte. A Facebook erejével gyorsabban növelheted e-mail listádat, mint ahogy […]

    Tovább olvasom

  • Köszönöm 2022!

    Mindig van egy első…Évértékelő bejegyzést se írtam még soha, ez lesz az első.Kevesebbet és egyben sokkal többet is kaptam ettől az évtől. Hogy lehetséges ez? Tavaly ilyenkor nagyon büszke voltam magamra, mert egy pöpecül összerakott excelben megterveztem az egész évemet. Minden egyes hónapra bezsúfoltam valamit. Rengeteg  újdonságot akartam hozni. Érdekes most megnézni ezt a táblázatot, […]

    Tovább olvasom

  • Miért van szükséged egy üdvözlő e-mail sorozatra

    Gratulálok! Van egy új feliratkozó az e-mail listádon, vagy talán épp most adtál el valamit. Várj! Nem akarod elveszíteni őket. De most mi legyen? Pontosan ezért van szükséged egy üdvözlő sorozatra. Mint a “jó üzletemberek”, akik mindannyian vagyunk, tudjuk, milyen fontos, hogy legyen stratégiánk. És ez alól az e-mail listád növelése sem kivétel. Nagyon fontos, […]

    Tovább olvasom

  • Upsz! Hogyan kérj bocsánatot egy e-mail marketing hibáért?

    Ez az a pillanat, amikor megnyomod a “küldés” gombot. Egyetlen kattintással az e-mailt kilövöd az univerzumba. Nincs visszaút – de hirtelen észreveszel egy hibát az e-mailben.  Vegyél egy mély lélegzetet… …és most fújd ki. Még egyszer. És még egyszer. Kicsit nyugodtabbnak érzed magad? Bár a pánik az első természetes reakció, fontos, hogy megőrizzük a józan […]

    Tovább olvasom

  • 13 Black Friday e-mail példa, hogy inspirációt adjon az eddigi legjobb évedhez

    Black Friday hatalmas lehetőség a vállalkozások számára – tavaly a vásárlók 886,7 milliárd dollárt költöttek ebben az időszakban 🤯. A probléma? Az eladásokért folyó verseny intenzívebb, mint a hálaadásnapi vacsora utáni utolsó szelet sütőtökös pitéért folyó verseny. Noha nehéz lehet kitűnni a többi ajánlat közül, van néhány módszer arra, hogy olyan ellenállhatatlan e-mail kampányt hozz […]

    Tovább olvasom