• 14 gyors tipp a következő leveledhez

    Az e-mail egy személyes marketingcsatorna. Lehetőséged van arra, hogy erős kapcsolatot építs ki a feliratkozóiddal azáltal, hogy megosztod a személyiségedet , az értékeket amiket képviselsz, amelyek különlegessé teszik a vállalkozásodat. Ha csak arra használod az e-maileket, hogy eladj valamit, akkor ez az ébresztő ideje! Íme 14 ötlet, amelyek segítségével olyan személyes elemeket adhatsz a leveleidhez, […]

    Tovább olvasom

  • A legjobb időpont az e-mailek küldésére 2023-ban…

    Mi a legjobb időpont az e-mailek küldésére 2023-ban? Ez az egyik leggyakoribb kérdés, amit feltesztek, ezért a MailerLite csapat belevetette magát az adatokba, hogy segítsenek válaszokat találni a kérdésre. Ez egy fontos kérdés! Az olvasóid elfoglaltak, te pedig a legkevésbé sem szeretnél akkor küldeni nekik hírlevelet, amikor éppen a munkával vannak elfoglalva, vagy a hétvégéjüket […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan növelheted hatékonyan az e-mail listádat a Facebook segítségével

    Elárasztják az internetet a TikTok videók, a BeReal-ek és a BeReal-ről szóló TikTok videók. Könnyen azt hihetnénk, hogy a Facebook elvesztette a varázsát… A havi 2,9 milliárd aktív felhasználóval és a közösségi médiaplatformot naponta látogató 1,9 milliárd emberrel (Facebook, 2022) a Facebook messze a legnépszerűbb közösségi hálózat világszerte. A Facebook erejével gyorsabban növelheted e-mail listádat, […]

    Tovább olvasom

  • Köszönöm 2022!

    Mindig van egy első…Évértékelő bejegyzést se írtam még soha, ez lesz az első.Kevesebbet és egyben sokkal többet is kaptam ettől az évtől. Hogy lehetséges ez? Tavaly ilyenkor nagyon büszke voltam magamra, mert egy pöpecül összerakott excelben megterveztem az egész évemet. Minden egyes hónapra bezsúfoltam valamit. Rengeteg  újdonságot akartam hozni. Érdekes most megnézni ezt a táblázatot, […]

    Tovább olvasom

  • Miért van szükséged egy üdvözlő e-mail sorozatra

    Gratulálok! Van egy új feliratkozó az e-mail listádon, vagy talán épp most adtál el valamit. Várj! Nem akarod elveszíteni őket. De most mi legyen? Pontosan ezért van szükséged egy üdvözlő sorozatra. Mint a “jó üzletemberek”, akik mindannyian vagyunk, tudjuk, milyen fontos, hogy legyen stratégiánk. És ez alól az e-mail listád növelése sem kivétel. Nagyon fontos, […]

    Tovább olvasom

  • Upsz! Hogyan kérj bocsánatot egy e-mail marketing hibáért?

    A pillanat, amikor megnyomod a “küldés” gombot: egyetlen kattintással kilövöd az e-mailt az univerzumba. Nincs visszaút – de hirtelen észreveszel egy hibát az e-mailben.  Vegyél egy mély lélegzetet… …és most fújd ki. Még egyszer. És még egyszer. Kicsit nyugodtabbnak érzed magad? Bár a pánik természetes zsigeri reakció, fontos, hogy megőrizzük a józan eszünket. Ne feledd, […]

    Tovább olvasom

  • 14 Black Friday e-mail példa, hogy inspirációt adjon az eddigi legjobb évedhez

    A Black Friday hatalmas lehetőség a vállalkozások számára – tavaly a vásárlók 886,7 milliárd dollárt költöttek ebben az időszakban 🤯. A probléma? Az eladásokért folyó verseny intenzívebb, mint a hálaadásnapi vacsora utáni utolsó szelet sütőtökös pitéért folyó verseny. Noha nehéz lehet kitűnni a többi ajánlat közül, van néhány módszer arra, hogy olyan ellenállhatatlan e-mail kampányt […]

    Tovább olvasom

  • Útmutató az e-mail visszapattanási arányok megértéséhez

    Feltöltöd a feliratkozói listádat, elküldöd az e-mailt, és… a feliratkozók száma csökken. Te is tapasztaltad már ezt az e-mail marketing rejtélyt? Hová tűntek? A tapasztalt e-mail marketingesek rögtön a kampányjelentést kezdik böngészni, hogy kiderítsék, a feliratkozók a “Leiratkozás” gombra kattintottak-e. Általában azt gondolják a vállalkozók, hogy ez az egyetlen oka annak, hogy a feliratkozók rejtélyes […]

    Tovább olvasom

  • 10 módszer, hogyan használhatod a képeket hatékonyan a hírlevelekben

    A képek többet érnek ezer szónál – és nagyon hatékonyak abban is, hogy rávegyék a feliratkozóidat a cselekvésre. Képzeld el, hogy repülőjegyeket árulsz Hawaiira. Persze, beszélned kell a menetrendről és az árról is… de az embereket a gyönyörű naplementék és homokos strandok képeivel fogod meggyőzni. Ezek az e-mailbe ágyazott képek felvillanyozzák az embereket és kedvet […]

    Tovább olvasom

  • Teljeskörű útmutató emojik használatához a tárgysorokban

    Az emojik népszerűsége és használata minden generációval változik – ami miatt az e-mail marketingesek (és mi is) vakargatják a fejüket, és ugyanazt a kérdést teszik fel. Használjak emojikat a tárgysorokban? Nos… ez attól függ. Segítek mérlegelni az előnyöket és hátrányokat, hogy eldönthesd, az emojik megfelelőek-e a célközönségednek. Emellett mutatok néhány inspiráló példát, statisztikákat arról, hogy […]

    Tovább olvasom