• A teljeskörű útmutató az e-mail emojik használatához a tárgysorokban

    Hogy használj vagy ne használj emojikat: Ez egy olyan kérdés, amely sok e-mail marketingest foglalkoztat, amikor tárgysorokat készít. Sok adat szól az emojik használata mellett. Ahogy a kutatások és tesztelések kimutatták, az emojik képesek:   Növelni a megnyitási és átkattintási arányt Az e-mailek kiemelkednek a többnyire szürke, fehér és fekete színárnyalatokat tartalmazó postaládából. Teljes szavak […]

    Tovább olvasom

  • Praktikus ellenőrző lista az e-mail marketing stratégia megalkotásához

    Az e-mail hatékony marketingeszköz lehet. Mielőtt azonban elkezdenéd szétküldeni az e-maileket, van egy dolog, amit meg kell tenned a siker érdekében. Oké, a cím már elárulta a nagy titkot. Mielőtt bármit is tennél, ki kell dolgoznod egy email marketing stratégiát.  Stratégia nélkül nem lesz célod, nem lesz meg az irány, és nem tudod megállapítani, hogy […]

    Tovább olvasom

  • 7 e-mail marketing mérőszám, amire érdemes odafigyelned

    Amikor az e-mail marketing útján haladsz, nincs gyorsítósáv. Egy nyerő e-mail stratégia kialakítása időbe telik, és minden kampány egy tanulási tapasztalat. Élvezd tehát a vezetést, és ne felejtsd el megünnepelni az apró győzelmeket az út során. Bár igaz, hogy az iparági referenciaértékek némi betekintést nyújthatnak az e-mailek teljesítményébe, a te iparágadban senki más nem állít […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan kerüld el a spamszűrőket és hogyan juss be a bejövő levelek közé?

    A hírleveleid megnyitási aránya hirtelen egy számjegyűre csökkent figyelmeztetés vagy magyarázat nélkül? Ne ess pánikba! A feliratkozóid még mindig szeretnek téged. Egyszerűen csak nem volt lehetőségük megnyitni a hírleveledet. Miért? Az ilyen esetek 99%-ában a zuhanó megnyitási arány annak az eredménye, hogy a hírleveled véletlenül a kéretlen levelek mappájában landolt. Tudjuk, hogy a hírleveled nem […]

    Tovább olvasom

  • 7 e-mail típus, ami segíti a feliratkozók elköteleződését

    Az e-mail listád egy igazi aranybánya, de mindannyian tudjuk, hogy az arany keresése nem gyors és egyszerű. Az e-mail marketing egy hosszú távú stratégia, és egyáltalán nem mindegy, hogy milyen típusú e-maileket használunk. Ha a lehető legjobban akarod kihasználni az e-mail marketingben rejlő lehetőségeket, tudnod kell, hogy mikor milyen e-mail típusok közül választhatsz és miért […]

    Tovább olvasom

  • Jön az új Mailerlite – Kukkants bele!

    Ha még nem használtad a MailerLite-ot, akkor mindenképpen érdemes megfontolnod. Különösen most, hogy a MailerLite elindítja új verzióját. Én már régóta a MailerLite híve vagyok. A könnyű kezelhetőség, a GDRP-biztonság, a rugalmasság, a széleskörű funkciók – még az ingyenes verzióban is – és az árazás miatt tartom a legjobb választásnak. Március 22-től elérhető lesz az […]

    Tovább olvasom

  • 8 módszer, így javítható az e-mail kézbesíthetőség

    Mindannyian ugyanazt akarjuk – az e-maileket minden egyes alkalommal közvetlenül a feliratkozó postaládájába juttatni. Jó hír, hogy javítható az e-mail kézbesíthetőség. Néhány apró változtatás az e-mail küldési szokásokon, és máris nagyobb az esélye, hogy a leveled a megfelelő helyen landol. Elsőre bonyolultnak tűnhet a feladat, mert valójában sok tényezőtől függ egy e-mail kézbesíthetősége. Van azonban […]

    Tovább olvasom

  • 11 tipp, hogyan használhatod az e-mail visszaszámlálót a konverziók növelésére

    Van egy határidő, amely 2 hét múlva esedékes. A) ma kezded el, vagy B) megnézed azt az új Netflix sorozatot, és azt mondod magadnak, hogy majd holnap foglalkozol vele? Hacsak nem tartozol az emberek rendkívül kis csoportjához, valószínűleg inkább a B lehetőséget választod. Azok, akik addig halogatnak, amíg már majdnem túl késő lesz, ettől bepánikolnak, […]

    Tovább olvasom

  • Shopify és a MailerLite

    A Shopify egy népszerű platform, amely segít saját webáruház építésében. A Shopify világszerte híres, de íme néhány fontos ok, ami igazolja e szavak helytállóságát. Az online vásárlás ma már nem opcionálisan választható, hanem prioritássá vált, és a vásárlók nagyobb százalékának ez az első vásárlási mód. Ez nem mindig azért van, mert az embereknek nincs idejük […]

    Tovább olvasom

  • A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

    A marketing a művészet és a tudomány keveréke. Tudtad, hogy az internet kora előtt a marketinget többnyire művészetnek tekintették. Láttad a Mad Men című filmet? Don Draper meditál a tengerparton, és valahogyan előáll egy elképesztő ötlettel, amely emberek millióit csábítja a kóla megvásárlására. Honnan tudta, hogy az ötlete működni fog? A válasz az, hogy fogalma […]

    Tovább olvasom