• A legjobb időpont az e-mailek küldésére 2023-ban…

    Mi a legjobb időpont az e-mailek küldésére 2023-ban? Ez az egyik leggyakoribb kérdés, amit kérdeztek, ezért belevetette magát a MailerLite csapat az adatokba, hogy segítsenek megvilágítani és válaszokat találni. Ez egy fontos kérdés! Az olvasóidnak elfoglalt az életük, és a legkevésbé sem szeretnéd, ha akkor küldenél nekik hírlevelet, amikor éppen a munkával vannak elfoglalva, vagy […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan növelheted hatékonyan az e-mail listádat a Facebook segítségével

    A TikTok, a BeReal és a BeReal-ről szóló TikTokok elfoglalják az internetet, és azt hihetnénk, hogy a Facebook elvesztette a varázsát. A havi 2,9 milliárd aktív felhasználóval és a közösségi médiaplatformot naponta látogató 1,9 milliárd emberrel (Facebook, 2022) a Facebook messze a legnépszerűbb közösségi hálózat világszerte. A Facebook erejével gyorsabban növelheted e-mail listádat, mint ahogy […]

    Tovább olvasom

  • Köszönöm 2022!

    Mindig van egy első…Évértékelő bejegyzést se írtam még soha, ez lesz az első.Kevesebbet és egyben sokkal többet is kaptam ettől az évtől. Hogy lehetséges ez? Tavaly ilyenkor nagyon büszke voltam magamra, mert egy pöpecül összerakott excelben megterveztem az egész évemet. Minden egyes hónapra bezsúfoltam valamit. Rengeteg  újdonságot akartam hozni. Érdekes most megnézni ezt a táblázatot, […]

    Tovább olvasom

  • Miért van szükséged egy üdvözlő e-mail sorozatra

    Gratulálok! Van egy új feliratkozó az e-mail listádon, vagy talán épp most adtál el valamit. Várj! Nem akarod elveszíteni őket. De most mi legyen? Pontosan ezért van szükséged egy üdvözlő sorozatra. Mint a “jó üzletemberek”, akik mindannyian vagyunk, tudjuk, milyen fontos, hogy legyen stratégiánk. És ez alól az e-mail listád növelése sem kivétel. Nagyon fontos, […]

    Tovább olvasom

  • Upsz! Hogyan kérj bocsánatot egy e-mail marketing hibáért?

    A pillanat, amikor megnyomod a “küldés” gombot: egyetlen kattintással kilövöd az e-mailt az univerzumba. Nincs visszaút – de hirtelen észreveszel egy hibát az e-mailben.  Vegyél egy mély lélegzetet… …és most fújd ki. Még egyszer. És még egyszer. Kicsit nyugodtabbnak érzed magad? Bár a pánik természetes zsigeri reakció, fontos, hogy megőrizzük a józan eszünket. Ne feledd, […]

    Tovább olvasom

  • 13 Black Friday e-mail példa, hogy inspirációt adjon az eddigi legjobb évedhez

    Black Friday hatalmas lehetőség a vállalkozások számára – tavaly a vásárlók 886,7 milliárd dollárt költöttek ebben az időszakban 🤯. A probléma? Az eladásokért folyó verseny intenzívebb, mint a hálaadásnapi vacsora utáni utolsó szelet sütőtökös pitéért folyó verseny. Noha nehéz lehet kitűnni a többi ajánlat közül, van néhány módszer arra, hogy olyan ellenállhatatlan e-mail kampányt hozz […]

    Tovább olvasom

  • Útmutató az e-mail visszapattanási arányok megértéséhez

    Feltöltöd a feliratkozói listádat, elküldöd az e-mailt, és… a feliratkozók száma csökken. Te is tapasztaltad már ezt az email marketing rejtélyt? Hová tűntek? A tapasztalt e-mail marketingesek rögtön a kampányjelentést kezdik böngészni, hogy kiderítsék, a feliratkozók a “Leiratkozás” gombra kattintottak-e. Általában azt gondolják a vállalkozók, hogy ez az egyetlen oka annak, hogy a feliratkozók rejtélyes […]

    Tovább olvasom

  • 10 módszer, hogyan használhatod a képeket hatékonyan a hírlevelekben

    A képek többet érnek ezer szónál – és nagyon hatékonyak abban is, hogy rávegyék a feliratkozóidat a cselekvésre! Képzeld el, hogy repülőjegyeket árulsz Hawaiira. Persze, beszélsz a menetrendről és az árról is… de az embereket a gyönyörű naplementék és homokos strandok képeivel fogod meggyőzni! Ezek az e-mail képek felvillanyozzák az embereket és kedvet csinálnak ahhoz, […]

    Tovább olvasom

  • A teljeskörű útmutató az e-mail emojik használatához a tárgysorokban

    Hogy használj vagy ne használj emojikat: Ez egy olyan kérdés, amely sok e-mail marketingest foglalkoztat, amikor tárgysorokat készít. Sok adat szól az emojik használata mellett. Ahogy a kutatások és tesztelések kimutatták, az emojik képesek:   Növelni a megnyitási és átkattintási arányt Az e-mailek kiemelkednek a többnyire szürke, fehér és fekete színárnyalatokat tartalmazó postaládából. Teljes szavak […]

    Tovább olvasom

  • Praktikus ellenőrző lista az e-mail marketing stratégia megalkotásához

    Az e-mail hatékony marketingeszköz lehet. Mielőtt azonban elkezdenéd szétküldeni az e-maileket, van egy dolog, amit meg kell tenned a siker érdekében. Oké, a cím már elárulta a nagy titkot. Mielőtt bármit is tennél, ki kell dolgoznod egy email marketing stratégiát.  Stratégia nélkül nem lesz célod, nem lesz meg az irány, és nem tudod megállapítani, hogy […]

    Tovább olvasom