• Praktikus ellenőrző lista az e-mail marketing stratégia megalkotásához

    Az e-mail hatékony marketingeszköz lehet, azonban mielőtt elkezdenéd szétküldeni az e-maileket, van egy dolog, amit meg kell tenned a siker érdekében. Oké, a cím már elárulta a nagy titkot. Mielőtt bármit is tennél, ki kell dolgoznod egy e-mail marketing stratégiát.  Stratégia nélkül nem lesz célod, nem lesz meg az irány, és nem tudod megállapítani, hogy […]

    Tovább olvasom

  • 7 e-mail marketing mérőszám, amire érdemes odafigyelned

    Amikor az e-mail marketing útján haladsz, nincs gyorsítósáv. Egy nyerő e-mail stratégia kialakítása időbe telik, és minden kampány egy újabb tanulási tapasztalat. Élvezd tehát a vezetést, és ne felejtsd el megünnepelni az apró győzelmeket az út során. Bár igaz, hogy az iparági referenciaértékek némi betekintést nyújthatnak az e-mailek teljesítményébe, a te iparágadban senki más nem […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan kerüld el a spamszűrőket és juss be a bejövő levelek közé?

    A hírleveleid megnyitási aránya hirtelen egy számjegyűre csökkent bármilyen figyelmeztetés vagy magyarázat nélkül? Ne ess pánikba! A feliratkozóid még mindig szeretnek téged. Valószínűleg csak nem látták a hírleveledet a postaládájukban. Miért? Az ilyen esetek 99%-ában a zuhanó megnyitási arány annak az eredménye, hogy a hírleveled véletlenül a kéretlen levelek mappájában, vagyis a spam mappában landolt. […]

    Tovább olvasom

  • 7 e-mail típus, ami segíti a feliratkozók elköteleződését

    Az e-mail listád egy igazi aranybánya, de mindannyian tudjuk, hogy az aranyásás nem gyors és egyszerű. Az e-mail marketing egy hosszú távú stratégia, és egyáltalán nem mindegy, hogy milyen típusú e-maileket használunk. Ha a lehető legjobban akarod kihasználni az e-mail marketingben rejlő lehetőségeket, tudnod kell, hogy mikor milyen e-mail típusok közül választhatsz és miért érdemes […]

    Tovább olvasom

  • Jön az új Mailerlite – Kukkants bele!

    Ha még nem használtad a MailerLite-ot, akkor mindenképpen érdemes megfontolnod. Különösen most, hogy a MailerLite elindítja új verzióját. Én már régóta a MailerLite híve vagyok. A könnyű kezelhetőség, a GDRP-biztonság, a rugalmasság, a széleskörű funkciók – még az ingyenes verzióban is – és az árazás miatt tartom a legjobb választásnak. Március 22-től elérhető lesz az […]

    Tovább olvasom

  • 8 módszer: Így javítható az e-mail kézbesíthetőség

    Mindannyian ugyanazt szeretnénk – az e-maileket minden egyes alkalommal közvetlenül a feliratkozó postaládájába juttatni. Jó hír, hogy az e-mail kézbesíthetőség javítható. Néhány apró változtatás az e-mailküldési szokásokon, és máris nagyobb az esélye, hogy a leveled a megfelelő helyen landol. Elsőre bonyolultnak tűnhet a feladat, mert valójában sok tényezőtől függ egy e-mail kézbesíthetősége. Van azonban néhány […]

    Tovább olvasom

  • 11 tipp, hogyan használhatod az e-mail visszaszámlálót a konverziók növelésére

    Van egy határidő, ami 2 hét múlva esedékes. Melyiket választod?A) ma kezded el, vagy B) megnézed azt az új Netflix sorozatot, és meggyőzöd magad, hogy ráérsz holnap foglalkozni vele? Hacsak nem tartozol az emberek rendkívül kis csoportjához, valószínűleg inkább a B lehetőséget választod. Azok, akik addig halogatnak, amíg már majdnem túl késő lesz, egyszercsak bepánikolnak, […]

    Tovább olvasom

  • Shopify és a MailerLite

    A Shopify egy népszerű platform, amely segít saját webáruház építésében. A Shopify világszerte híres, de íme néhány fontos ok, ami igazolja e szavak helytállóságát. Az online vásárlás ma már nem opcionálisan választható, hanem prioritássá vált, és a vásárlók nagyobb százalékának ez az első vásárlási mód. Ez nem mindig azért van, mert az embereknek nincs idejük […]

    Tovább olvasom

  • A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

    A marketing a művészet és a tudomány keveréke. Tudtad, hogy az internet kora előtt a marketinget többnyire művészetnek tekintették? Láttad a Mad Men című filmet? Don Draper meditál a tengerparton, és valahogyan előáll egy elképesztő ötlettel, ami emberek millióit csábítja a kóla megvásárlására. Honnan tudta, hogy az ötlete működni fog?  A válasz az, hogy fogalma […]

    Tovább olvasom

  • MailerLite vagy Mailchimp

    A nagy összecsapás Tagadhatatlan, hogy a Mailchimp szélesebb körben ismertebb, mint a MailerLite. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb szolgáltatást nyújt. Ha ezt a cikket olvasod, akkor vagy kipróbáltad a Mailchimpet, és nem vagy teljesen elégedett vele, vagy hallottál jó dolgokat a MailerLite-ról, és szeretnéd látni, hogyan használható más népszerű e-mail marketing eszközökhöz, […]

    Tovább olvasom