• A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

    A marketing a művészet és a tudomány keveréke. Tudtad, hogy az internet kora előtt a marketinget többnyire művészetnek tekintették? Láttad a Mad Men című filmet? Don Draper meditál a tengerparton, és valahogyan előáll egy elképesztő ötlettel, ami emberek millióit csábítja a kóla megvásárlására. Honnan tudta, hogy az ötlete működni fog?  A válasz az, hogy fogalma […]

    Tovább olvasom

  • MailerLite vagy Mailchimp

    A nagy összecsapás Tagadhatatlan, hogy a Mailchimp szélesebb körben ismertebb, mint a MailerLite. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb szolgáltatást nyújt. Ha ezt a cikket olvasod, akkor vagy kipróbáltad a Mailchimpet, és nem vagy teljesen elégedett vele, vagy hallottál jó dolgokat a MailerLite-ról, és szeretnéd látni, hogyan használható más népszerű e-mail marketing eszközökhöz, […]

    Tovább olvasom

  • E-mail marketingről Orsival, a Zsolya Communication tulajdonosával

    A legutóbbi Facebook-kiesés bizonyítja, hogy az e-mail marketing miért olyan értékes még mindig. Social media vs. e-mail marketing A közösségi médiaóriás Facebook évek óta lenyűgöző növekedési statisztikákkal dobálózik, például azzal, hogy a felhasználók még mindig átlagosan napi 41 percet töltenek a platformon. De a közönség kiépítése a Facebookon, az Instagramon vagy bármelyik magáncég csatornáján kétélű […]

    Tovább olvasom

  • Mi az e-mail automatizálás, és miért fogod szeretni?

    Képzeld el, hogy egyszer megírsz egy e-mail sorozatot, amit aztán különböző embereknek küldesz el különböző időpontokban – amikor a legnagyobb szükségük van rá. Az e-mail automatizálás az e-mail marketing egyik legerősebb és leghasznosabb funkciója. Egyszer beállítod, aztán máris fut magától. Onnantól kezdve varázslatos módon az ujjadat sem kell megmozdítanod, hogy a megfelelő e-maileket elküldd. Lehet, […]

    Tovább olvasom

  • Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban könnyedén

    Egyre inkább készpénzmentes társadalmunkban a készpénz helyett a bankkártya a uralkodik. Ez számos előnnyel jár, de problémákat okozhat a mobil vállalkozások számára, ha ügyfeleik kártyával szeretnének fizetni, és nincs közvetlen hozzáférésük kártyás fizetési terminálhoz. A bankkártyaolvasók már régóta rendelkezésre állnak, de egészen a közelmúltig ezek az üzlethelyiségek WiFi hálózatán keresztül működtek. Mindannyian ismerjük az éttermi […]

    Tovább olvasom

  • Vállalkozásba kezdenél? Tartsd szemmel a pénzügyeidet Quick-el!

    Könnyen Quick-el! Egy okos egyéni vállalkozónak nem csak egy briliáns ötletre van szüksége a sikeres vállalkozáshoz. Bár lehet, hogy ez nem olyan izgalmas, mint a vállalkozói lét más aspektusai, egy erős pénzügyi rendszer kritikus fontosságú a vállalkozásod életben tartásához. Kövesd nyomon a pénzforgalmadat heti, havi és éves szinten. Na de ugorjunk vissza egy picit az […]

    Tovább olvasom

  • Még nem késő! Hogyan készíthetsz rendkívül hatékony leiratkozási oldalakat

    Még nem késő! A hírlevél feliratkozó rákattint a leiratkozási linkre. Jaj, ne! Örökre elvesztetted őket! Csak ne olyan hevesen! A leiratkozási oldaladnak megvan az a képessége, hogy a feliratkozók kétszer is meggondolják, hogy szakítsanak-e veled. Úgy sejtem, hogy nem használod ki a leiratkozási oldaladat teljes mértékben, ha egyáltalán használsz ilyet! Az e-mail marketing fekete bárányaként […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan működik együtt az email marketing és a közösségi média a javadra?

    Az e-mail marketing és a közösségi média a két legerősebb marketingeszköz a közönség növelése és a márkaépítés terén. A két területnek külön-külön vannak erősségeik és a gyengeségeik, viszont ha együtt használod őket, az segíthet a márkád iránt is elkötelezett feliratkozóid számát gyarapítani. Az e-mail marketing és a közösségi média a marketing Batmanje és Robinja. Az […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan írjuk meg a legjobb e-mail tárgysorokat, amikkel növelhetjük a megnyitási arányt?

    Az egyetlen dolog, ami a jól megírt e-mail és a feliratkozóid között áll, az egy remek tárgysor. Megosztom veled a hatékony tárgysorok megírására vonatkozó alapelveket, és olyan tippeket adok, amikkel javíthatod a megnyitási arányokat. Sok időt töltöttél a tökéletes e-mail elkészítésével. Izgatottan várod, hogy megoszd azt az összes feliratkozóddal. Ám van még egy utolsó lépés, […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan hozzunk létre egy működő CTA-t (call-to-action)?

    Az e-mail konverzió puzzle utolsó darabja, hogy az olvasóknak meggyőző okot adj a kattintásra. Ha olvastad a blog eddigi cikkeit, akkor tudod, hogyan írj hatékony tárgysorokat és olyan tartalmat, ami egyértelműen közvetíti az üzenetedet. Már csak egy utolsó lépés van hátra ahhoz, hogy az e-mail mesterműved teljes legyen. Szükséged van egy olyan cselekvésre felhívó gombra […]

    Tovább olvasom