• Hírlevél lista építési útmutató

    Nem tudod, hogyan kezdj el feliratkozókat gyűjteni, vagy hogy hogyan növelheted a már meglévő e-mail listádat? Tanuld meg, hogyan építhetsz olyan, jól működő e-mail listát, ami megéri a befektetést és segít növelni a vásárlóid/ügyfeleid számát. Az e-mail még mindig a leghatékonyabb marketingeszköz a világon, hiszen ezzel pontosan olyan emberekhez szólsz, akik kíváncsiak rád. Egy fantasztikus […]

    Tovább olvasom

  • Hogy küldjünk ki hatékony ügyfél elégedettségi kérdőívet?

    Oh, az a bizonyos ügyfélelégedettségi kérdőív… Nem csak egy újabb random e-mail, hanem a Jolly Joker, amivel soha nem látott módon ismerheted meg a közönségedet. A feliratkozói listád egy igazi kincsesláda, amihez ráadásul a kezedben van a kulcs: egy ügyesen megtervezett ügyfélelégedettségi kérdőív. Az ilyen e-mailek küldése lehetővé teszi, hogy kérdéseket tegyél fel azoknak az […]

    Tovább olvasom

  • Az ügyfelek elégedettségének mérése a MailerLite segítségével

    A siker mindenkinek mást jelent. Egy vállalkozás életében viszont a siker mindig számokban mérhető. Siker lehet, ha egy újabb mérföldkőhöz érkezel a vállalkozásod életében, eléred a kitűzött bevételt vagy ügyfélszámot. Ám az igazi siker valójában az, ha az ügyfelek elégedettek veled. Hiszen az elégedett ügyfél minden vállalkozás álma. A lojális és elégedett ügyfél ugyanis hosszú […]

    Tovább olvasom

  • Az e-mailek személyre szabása

    Egészen különleges érzés, amikor egy kávézóban „törzsvendég” leszel. Személyes kapcsolódást érzel, amikor név szerint köszöntenek és a barista már tudja a kedvenc kávédat. Úgy tűnik, a személyes kapcsolat a digitális korban elveszett művészeti ág. Amint a vállalkozások elkezdték meghódítani az internetet, az emberek személytelen „felhasználókká” váltak. Szerencsére ez kezd változni. A vállalkozások elkezdték felismerni, hogy […]

    Tovább olvasom

  • Mi az e-mail lista szegmentálása és miért van rá szükség?

    Az e-mail lista szegmentálásával a feliratkozókat kisebb csoportokra oszthatod olyan jellemzők alapján, amik segítenek a célzottabb e-mailek kézbesítésében. A világ minden vállalata, a Google-től a helyi pékségig, ugyanazt akarja a marketing terén – hogy képes legyen a megfelelő embereknek a megfelelő időben megfelelő üzenetet küldeni. Feliratkozóidnak különböző érdeklődési körei, szokásai és igényei vannak. A tömeges […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan készítsünk olyan e-mail tartalmat, amit az emberek érdekesnek találnak?

    Amikor új emberrel találkozol, egész idő alatt magadról beszélsz? Ha fontos találkozóra készülsz, akkor kapkodva öltözöl fel és elég egy felső és szakadt farmer? Legtöbbünk számára fontos a hírnevünk. Időt szánunk arra, hogy bemutassuk magunkat, bizalmat építsünk ki. Az e-mail tartalma pontosan ugyanígy működik! Minden elküldött e-mail mond valamit rólad. Ha folyamatosan magadról beszélsz, az […]

    Tovább olvasom

  • Miért fontos az email marketing a kisvállalkozások számára?

    …és miért ajánlom a MailerLite-ot Sok a szolgáltató, különböző szoftverek, és mindegyiknek vannak előnyei, hátrányai. Hogy döntsük el, hogy mi a legmegfeleőbb számunkra? A MailerLite-ot minden olyan ügyfelemnek ajánlom, aki e-mail listát szeretne létrehozni a vállalkozásához. Miért? Nos, először is ingyenes a MailerLite használatának a megkezdése, így nagyszerű lehetőség azoknak, akiknek még soha nem volt […]

    Tovább olvasom

  • 10 indok a MailerLite mellett

    A legjobb e-mail marketing platform Te is azt gondolod, hogy e-mail marketingre nincs szükség, mert még csak most indulsz és kezdő vagy? Már egy ideje vállalkozol, és úgy érzed, te megvagy e-mailek nélkül is? Hidd el, szükséges. Ok? Minden vállalkozás növekedéséhez kiemelten fontos a célzott közönség megszerzése, a feliratkozók összegyűjtése az erősebb kapcsolatok kiépítésének érdekében. […]

    Tovább olvasom