E-MAIL MARKETING TÉRKÉP

Útmutató a sikeres e-mailekhez

Ha az “e-mail marketing, hírlevél elkezdése” túl sokáig szerepelt a teendőid listáján és eddig halogattad, engedd meg, hogy levegyem a válladról ezt a terhet, és segítsek, hogy készen állj a használatára, ahelyett, hogy rettegnél tőle.

Ami eddig bonyolult volt, átláthatóvá teszem a 10 részes e-mail sorozatom segítségével, és számodra is érthetően kommunikálva együtt újabb magasságokba röpítjük a vállalkozásodat!

*** szülinapod megadása nem kötelező, viszont ha kitöltöd megleplek a jeles napodon 😉

Amiről írni fogok neked

10 napon keresztül fogom a kezed digitálisan, és az alábbi témákat fogjuk boncolgatni:

A kérdés nem az, hogy működik-e az e-mail marketing. A kérdés az, hogy "vajon el tudod-e érni, hogy működjön nálad"?

A bloggerek arra használják az e-maileket, hogy olvasóikat folyamatosan tájékoztassák a legújabb tartalmakról. A kiskereskedők promóciókat osztanak meg, és bevételeik nagy része e-mail marketinggel érik el. A B2B marketingesek pedig egyetértenek abban, hogy az e-mail a leghatékonyabb csatornájuk.

A valóság az, hogy a legtöbben csak a felszínét karcolják annak, hogy az e-mail mit tehet az üzletükért. Ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki az e-mail marketingből, hatékony e-mail marketing stratégiát kell megvalósítanod.

Az e-mail marketing dinamikus marketingcsatornává fejlődött az utóbbi években a segítségével képes leszel kisebb csoportokat megcélozni, üzeneteket személyre szabni és teljes kampányokat automatizálni.

Dreamy brunette girl is drinking tea and imagining the holiday that will be soon.She is smiling and excited
"Nagyon tetszett, nagyon hasznos volt, köszönöm! Dóri elképesztően hasznos és értékes anyagot állított össze. Könnyen megérthető, alkalmazható tudás, amit bátran ajánlok bárkinek."

Készen állsz arra, hogy a látogatóid elkötelezett olvasóid legyenek?

Add meg a kedvenc e-mail címedet, és 10 napig segítek neked ezen az úton.

*** szülinapod megadása nem kötelező, viszont ha kitöltöd megleplek a jeles napodon 😉