Az e-mail már évtizedek óta kulcsfontosságú eszköz a digitális marketingben, és a konverziós arányok a közelmúlt eseményei, köztük a koronavírus-járvány hatására, rekordmagasságokat értek el. Ez a fejlődés még több marketingszakembert ösztönöz arra, hogy az e-mail marketinget válassza elsődleges kommunikációs csatornájaként.
Nem kétséges, hogy ma a világon naponta több százmilliárd e-mail cserél gazdát, ami a versenyt ezen a területen különösen kiélezetté teszi.
Ezért hoztam létre ezt a mini útmutatót. Az egyszerű, de hatékony tippekkel remélem, hogy értékes segítséget nyújtok számodra a kezdeti lépésekhez.
Töltsd le az útmutatót most, és kezdd el fejleszteni az e-mail kommunikációd
SPAM mappát is 😉
** szülinapod megadása nem kötelező, viszont ha kitöltöd, megleplek a jeles napodon