Lehet, hogy eddig a kedvelésekre és a kommentekre támaszkodtál, de nem építhetsz vállalkozást olyan platformokra, amik nem a te tulajdonodban vannak és amiket nem tudsz irányítani – mert végső soron, ha egy algoritmus határozza meg az eléréseidet, az nem jelent közvetlen kapcsolatot az ügyfeleiddel.
Vitathatatlan tény, hogy a közösségi médiában rendszeresen előfordulnak hibák. Még csak olyan globális összeomlás sem kell, mint a 2020-as, hogy valami megzavarja a hírfolyamodat.
De mi van, ha valami igazán durva dolog történik?
Például feltörik a fiókodat és elveszíted a hozzáférésed az összes követődhöz?
És a helyzet csak még rosszabb lesz, ha nem tudsz máshová fordulni.
kapcsolatot tudj teremteni az emberekkel, függetlenül attól, hogy látják-e a közösségi média megjelenéseidet vagy sem.
A helyzet a következő: neked lehetőséged van olyan rendszert létrehozni, ami biztosítja, hogy a megfelelő emberek a megfelelő időben megkapják a megfelelő üzenetet a vállalkozásodtól.
Nem kell marketigzseninek vagy technikai gurunak lenned ahhoz, hogy e-mail listát indíts – igazság szerint ugyanolyan egyszerű lesz a megvalósítása, mint a megszokott közösségi média platformokon kommunikálni.
Már így is annyi tartalmat kell létrehoznom – nem tudok még egy felületet a feladataim közé venni.
Uhh-annyi reklám e-mailt kapok, és mindet törlöm. Miért használnám ezt a módszert értékesítésre, vagy a vállalkozásom növelésére?
Tudom, e-maileket kellene küldenem, de nem tudom, hol kezdjem, mit tegyek, vagy mit mondjak… ezért inkább kimaradok belőle.
arról szól, hogy a tartalmat egyenesen azoknak az embereknek a postaládájába juttasd el, akik ezt szeretnék, és készek cselekedni annak alapján, amit mondasz nekik.
Hosszú távon: ha most egy kis időt fordítasz arra, hogy elindítsd az e-mail listádat, azt jelenti, hogy a későbbiekben a tartalom, ajánlatok és egyéb tartalmak létrehozására fordított idő akár 40-szer nagyobb megtérülést hozhat, mintha csak a közösségi médiában posztolnál.
Ideje, hogy használd a megfelelő
CSATORNÁT
hogy elérd a megfelelő
EMBEREKET
a megfelelő
ÜZENETTEL
a megfelelő
IDŐBEN
Minden amire szükséged van, hogy gyorsan és egyszerűen elkezdhess növekedni a nulla feliratkozótól (vagy nulla stratégiától) a tartósan elkötelezett e-mail listádig.
Összegyűjtöttem mindent, amire szükséged van ahhoz, hogy fel tudd építeni az e-mail listádat, és a feliratkozókból ügyfeleket csinálj.
Akár edző, akár tanácsadó vagy, akár tanfolyamot, tagságot, digitális terméket vagy online vállalkozást értékesítesz, az e-mail lista NEM egyszerűen csak egy “de jó, hogy van” dolog.
Az e-mail lista elengedhetetlen, ha 2023-ban és azon túl is növelni szeretnéd a vállalkozásodat.
Szerencsére az e-mail lista elindításának és növelésének nem kell bonyolultnak lennie, és nem kell sok időt rabolnia. Még akkor sem, ha még csak most kezded.
A lehetőséget, hogy a megfelelő emberekkel kommunikáljunk – személyre szabott, stratégiai üzenettel – egyetlen vállalkozás tulajdonosa sem veheti magától értetődőnek …
… és ezt egyszerűen nem lehetéges semmilyen nyilvános platformon megvalósítani. Ezért tartom ezt a minikurzust.
Mert ha megtanulod, hogy az e-mail mit tehet a vállalkozásodért – másképpen és még jobban, mint a közösségia média-, akkor igazi eredményeket fogsz elérni.
És hé, nem azt mondom, hogy hagyd ott a közösségi médiát. Szó sincs róla!
De ha nincs e-mail listád… nos, akkor ezt orvosoljuk 😉
ÍGÉREM, HOGY AZ E-MAIL LISTÁD FELÉPÍTÉSE AZ EGYIK LEGJOBB DOLOG LESZ, AMIT VALAHA IS TENNI FOGSZ A VÁLLALKOZÁSOD ÉS A JÖVŐBELI SIKEREID ÉRDEKÉBEN. Hidd el, nem kell, hogy nehéz legyen.
Az egyszerű igazság: az emberek 72%-a szívesebben kap promóciós tartalmakat e-mailben (szemben a közösségi médiát előnyben részesítő 17%-kal). Igen – az emberek kíváncsiak az e-mailjeidre, csak meg kell találnod a megfelelő embereket.
Hol lesz?
A minikurzus online zajlik, a tananyagokat 5 napon át e-mailben kapod meg. De ugyanúgy a zárt Facebook csoportban is látni fogod őket.
Mikor lesz?
Mire lesz szükséged?
Nyitottságra,
és arra, ami jegyzeteléshez kényelmes neked.
Nézd meg mit mondanak azok, akik részt vettek a korábbi minikurzuson!
Sokkolt ez a pár statisztika? Akkor mindenképp csatlakozz Te is! 😉
A vásárlás után kapsz egy e-mailt, amiben minden fontos információt megtalálsz a kurzushoz kapcsolódóan.
Csupán egy jegyzetfüzetre vagy jegyzet alkalmazásra lesz szükséged.
A videókat minden reggel elküldöm e-mailben, és a zárt Facebook csoportba is feltöltöm őket. A levélben / posztban lévő link átirányít egy tanfolyami felületre, ahol meg tudod nézni a videókat.
Kevesebb, mint 30 perces videóval készülök minden napra.
A napi videókat a kurzus időtartama alatt tudod megnézni.
Az „Indítsuk be az e-mail listádat” minikurzus a napi videókkal arra tanít, motivál és inspirál, hogy a végén neked is jövedelmező e-mail listád legyen!