Ha még nem használtad a MailerLite-ot, akkor mindenképpen érdemes megfontolnod. Különösen most, hogy a MailerLite elindítja új verzióját. Én már régóta a MailerLite híve vagyok. A könnyű kezelhetőség, a GDRP-biztonság, a rugalmasság, a széleskörű funkciók – még az ingyenes verzióban is – és az árazás miatt tartom a legjobb választásnak.
Március 22-től elérhető lesz az új MailerLite verzió. Nem, nem a mostani alakul át, egy teljesen új kap szerepet. Kukkantsunk bele!
Ha a MailerLite “régi” verzióját használod – mostantól: MailerLite Classic – a cikk írásakor még nem kapsz azonnal frissítést, de lehetőséged lesz rövid időn belül átállni az új verzióra. Ha március 22. után hozol létre új fiókot, az új verzió lesz azonnal elérhető a számodra. Az új MailerLite az alapoktól kezdve új felhasználói felülettel és infrastruktúrával készült, amely növeli a teljesítményt, és lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsan új funkciókat adjunk hozzá, hogy gyorsan alkalmazkodhassunk a digitális világhoz.
“Azzal, hogy ügyfeleinknek kiemelkedő felhasználói élményt és a sikerhez szükséges eszközöket biztosítunk, elérjük célunkat, hogy vezető szerepet töltsünk be a marketingautomatizálásban.” (Ignas, CEO-MailerLite)
Nézzük is meg a MailerLite új verzióját!
A MailerLite használata dark üzemmódban
A szem megerőltetésének csökkentése érdekében, vagy ha inkább gyenge fényviszonyok között szeretnél dolgozni, átkapcsolhatsz sötét üzemmódra az új felhasználói felületen.
Új dashboard a leveleid mérőszámaival
Néhány fontos frissítést hajtottak végre, hogy egyetlen “műszerfalon” követhesd nyomon az összes kampányteljesítmény-mérőszámot. Azonnali áttekintést kaphatsz a legjobban teljesítő automatizációkról, feliratkozási űrlapokról és weboldalakról. Ha kiugró értékeket vagy hirtelen változásokat észlelsz a kulcsfontosságú mérőszámokban, például a konverziók vagy a leiratkozási arányokban, gyorsan reagálhatsz és megalapozott döntéseket hozhatsz. Vagy mélyebbre hatolva a jelentésben, ha további részleteket szeretnél látni, például a teljesítményt a kiválasztott időszakok alapján. És ez még csak a kezdet! Tervezik, hogy a bevezetés után még több funkciót is beépítenek.
Fejlettebb automatizálás
Új funkciók az automatizálás terén is. Az automatizálási eszközöket néhány hamarosan megjelenő funkcióval bővítik, mint például a multi-trigger workflow-k, hogy azonnal reagálhass a különböző feliratkozói műveletekre, valamint az előre definiált automatizálási sablonok, amelyek segítségével gyorsan létrehozhatsz munkafolyamatokat a mezők egyszerű kitöltésével.
Több e-kereskedelemre összpontosító integráció
A MailerLite E-commerce API megjelenésével nagyobb hangsúlyt fektetnek az e-kereskedelmi integrációkra. Mostantól bármilyen áruházat csatlakoztathatsz a MailerLite fiókodhoz, több funkcióval, például elhagyott kosár automatizálással, vásárlás utáni e-mailekkel, rendeléskövetéssel és termékimporttal.
Facebook egyéni célcsoportok
Emeld profi szintre a Facebook-hirdetését! Képes leszel szinkronizálni feliratkozói szegmenseidet a Facebook több mint 2,7 milliárd felhasználójával, és hirdetéseket jeleníthetsz meg (vagy dönthetsz úgy, hogy nem jeleníted meg) a kívánt célcsoportoknak.
Miért készül el egy teljesen új verzió?
“Ha nem romlott el, ne javítsd meg. Ezek bölcs szavak, és teljesen egyetértünk velük. A jelenlegi MailerLite nagyszerűen működik, és még mindig óriási értéket képvisel. Az évek során új funkciókat adtunk hozzá és frissítettünk, hogy segítsük az embereket az online vállalkozásuk fejlesztésében. Miért ne frissítenénk tehát folyamatosan a jelenlegi verziót?
A technológia szupergyorsan fejlődik. Ennek eredményeképpen a közönséged online élménye és az, hogy az emberek hogyan használják a digitális eszközöket, napról napra gyorsan fejlődik.
Rájöttünk, hogy a digitális jövőre való felkészülés legjobb módja, ha a semmiből építünk egy új alapot, amely gyorsabban alkalmazkodik az új technológiákhoz. Azok számára, akik kíváncsiak az új MailerLite mögött álló technikai döntéseinkre, mérnökeink a MailerLite Engineering blogon osztják meg munkájukat.” (MailerLite)
Mire számíthatsz az új MailerLite-tól?
“Az új MailerLite-ot úgy hoztuk létre, hogy a jövőre nézve is készen álljon. Mit jelent ez a számodra? Röviden, az új verziót úgy terveztük, hogy hatékonyabb, sokkal gyorsabb és tartósabb legyen. Ahogy a közönséged online viselkedése fejlődik, a legújabb, leghatékonyabb marketingfunkciók használatával tud lépést tartani.
Gyorsabb, hatékonyabb felhasználói élmény.
Az első dolog, amiket észre fogsz venni, hogy mennyire gyors, és hogy a felhasználói felület (UI) másképp néz ki. Igen, “modernebb kinézetű”, de nem ez az oka a frissítésnek. Azt tűztük ki célul, hogy még felhasználóbarátabbá tegyük. Mivel a MailerLite-ot nap mint nap használjuk saját marketingcéljainkra, mindig találunk javítandó területeket és új módszereket, amelyekkel hatékonyabbá és élvezetesebbé tehetjük az élményt.
Most, hogy egyre több és több funkció áll a rendelkezésedre, kritikus fontosságú volt, hogy úgy tervezzük meg a felhasználói felületet, hogy könnyen megtaláld a megfelelő eszközöket, amelyek együttesen működnek az igényeidnek megfelelően.
Amellett, hogy villámgyors és intuitív, néhány más fejlesztést is észre fogsz venni, mint például a sötét mód és az új dashboard.
Jövőbarát infrastruktúra: Az új MailerLite olyan technológiai csomaggal rendelkezik, amelyet úgy terveztünk, hogy a legújabb és legnagyszerűbb funkciókkal skálázható legyen, ahogyan a vállalkozásod is bővül. Hosszú távú megállapodást kötöttünk a Google Clouddal, hogy a legjobb élményt nyújthassuk ügyfeleinknek.
Újragondolt felhasználói felület: Ahogy egyre több funkciót és funkciót adunk hozzá, az új felhasználói felület megkönnyíti, hogy gyorsan megtaláld és felépítsd, amire szükséged van.
Sötét üzemmód: Mostantól sötét módban is dolgozhatsz! Akár a gyenge fényviszonyok mellett szeretnél dolgozni, akár a hosszú munkaórák alatt szeretnéd csökkenteni a szem megerőltetését, a sötét mód a barátod.” (MailerLite)
Új árazás – mi változik meg
“Ügyfeleinktől gyakran halljuk azt a visszajelzést, hogy a MailerLite az egyik legkedvezőbb árú marketingplatform az értékéhez képest. Ez fontos számunkra, mivel úgy gondoljuk, hogy az árképzésnek egyszerűnek, tisztességesnek és megfizethetőnek kell lennie minden vállalkozás számára. Ez folytatódik a MailerLite új verziójával is!
Felismertük, hogy minden ügyfél az online marketing útjának különböző szakaszában van, és az előfizetők száma nem mindig határozza meg, hogy milyen típusú funkciók szükségesek a vállalkozásának.
Ezért az új MailerLite 3 fizetős csomagot kínál – Growing Business, Advanced és Enterprise -, amelyek mindegyike olyan funkciókat tartalmaz, amelyek a vállalkozásnak a különböző szakaszaiban relevánsak:
A Growing Business: tartalmazza az összes szükséges e-mail marketing eszközt, automatizációt és sablont, valamint ugyanazokat a webhelyfunkciókat, amelyek jelenleg a SitesPro kiegészítőnkben is elérhetők. Ez a terv tökéletes arra az esetre, ha el szeretné kezdeni vállalkozásának monetizálását, és digitális termékek vagy fizetett hírlevél-feliratkozások értékesítésével szeretne jövedelemre szert tenni.
Az Advanced azoknak szól, akik arra törekszenek, hogy projektjük vagy vállalkozásuk gyorsan növekedjen az összes legújabb marketing taktika segítségével. Ez a legjobb ár-érték arányú tervünk, mivel tartalmazza az összes e-mail marketing és weboldalépítési eszközünket, beleértve a legfejlettebb funkciókat, mint például a többszörös automatizálási triggereket és a Facebook egyéni célközönségei. A 24/7-es élő chat ügyfélszolgálat pedig biztosítja, hogy mindenre választ kapjon, amikor csak szüksége van rá. Ez a mi aranyszínvonalú csomagunk, amelyet úgy terveztünk, hogy segítsen a sikerben!
Az Enterprise olyan nagyobb vállalatok számára készült, amelyek egyéni szolgáltatásokat keresnek, beleértve a menedzsereket, a dedikált IP és kézbesíthetőségi tanácsadást, valamint a tervezési támogatást.
Emellett megtartjuk az 1000 előfizetőig szóló ingyenes fiókot is, amely minden olyan alapvető funkciót tartalmaz, amelyre a fiatal cégeknek és vállalkozóknak szükségük van ahhoz, hogy elindítsák és kiterjesszék online vállalkozásukat.Van még egy izgalmas frissítés. Az új MailerLite-tal a fiók automatikusan frissül a feliratkozók számának megfelelően, ahogy a lista növekszik. Biztos lehet benne, hogy kampányai megszakítás nélkül eljutnak minden feliratkozóhoz!
Amikor az új MailerLite március 22-én elindul, egy 30 napos ingyenes próbaverzióban kipróbálható az összes fejlett funkciót, hogy megnézd, melyik csomag illik hozzád a legjobban.” (MailerLite)
forrás: mailerlite.com