Az e-mail egy személyes marketingcsatorna. Lehetőséged van arra, hogy erős kapcsolatot építs ki a feliratkozóiddal azáltal, hogy megosztod a személyiségedet , az értékeket amiket képviselsz, amelyek különlegessé teszik a vállalkozásodat. 

Ha csak arra használod az e-maileket, hogy eladj valamit, akkor ez az ébresztő ideje!

Íme 14 ötlet, amelyek segítségével olyan személyes elemeket adhatsz a leveleidhez, amelyekkel hosszú távú kapcsolatot építhetsz ki a feliratkozóiddal. Olyan kapcsolatokat, amelyekből hűséges, hosszú távú ügyfelek lesznek.

1. Meséld el a történeted

💡“Minden 5000 forinttal kezdődött anyám garázsában.” Az emberek szeretnek történeteket hallani, különösen egy olyan vállalkozótól / vállalkozástól, amelyet kedvelnek és tisztelnek. Nincs jobb módja a hitelesség megteremtésének, mint megosztani, hogyan kezdődött minden.

2. Az értékek erősek

💡Amiben hiszel, az számít. A feliratkozóid tudni akarják, hogy mit képviselsz. Mi vezérli a döntéseidet. Amikor megosztod az értékeidet és megmutatod az embereknek, hogyan éled meg ezeket az értékeket, megalapozol egy szuper erős kapcsolatot.

3. Mi van a függöny mögött?

💡Ha beengeded az embereket a kulisszák mögé, megismerik a személyiségedet. Esetleg készíts egy “day-in-the-life” posztot a tipikus napodról, vagy készíts egy videót a csapatodról munka közben.

4. Hogyan készül a ….

💡OK, biztos vagyok benne, hogy a termékfejlesztési folyamatod nem olyan durva, mint az űrtechnológia 😉 A lényeg az, hogy az embereket érdekli, hogyan készülnek a dolgok, különösen, ha rajonganak a termékért. Adj betekintést abba, hogyan készíted a termékeidet.

5. Mutasd meg a csapatot

💡A legjobb módja annak, hogy a hírleveled emberibbé váljon, ha embereket teszel bele. Huh, nem igaz? Mutasd be a csapattagokat úgy, hogy az illeszkedjen a márka személyiségéhez. Beágyazhatsz videókat vagy egy közösségi média posztot a hírleveledbe, hogy megmutasd az emberi oldaladat.

6. Oszd meg, mi inspirál téged

💡Láttál vagy olvastál mostanában valamit, ami pozitív hatással volt rád? Oszd meg azokat a dolgokat, amelyeket szeretsz vagy amelyek inspirálnak téged. Ide tartoznak a képek, zenék, csikkek, történetek stb. 

7. Légy közösségi szószóló

💡Az emberek ugyanúgy vonzódnak a közös értékekhez, mint ahogyan azt is szeretik megtudni, hogy a céged hogyan ad vissza. Anélkül, hogy öncélú lennél, terjeszd a hírt arról, hogy céged részt vesz a közösség jobbá tételében.

8. Mutasd meg az állásajánlatokat

💡Vedd fel a feliratkozóidat / olvasóidat. Miért is ne? Ha tőled vásárolnak, ők is nagyszerű szószólói lehetnek a márkádnak. Szúrj be egy álláshirdetést a hírleveledbe, és nézd meg, ki válaszol.

9. Mutasd meg a közösségi média oldaladat

💡 Oszd meg a legnépszerűbb posztokat és pineket a közösségi média platformjaidról. Beágyazhatod a közösségi média posztjaidat az e-mailekbe.

10. Fejezd ki véleményedet

💡OK, itt óvatosan kell lépkedni. A feliratkozók szeretik hallani a véleményedet az iparágadra jellemző kérdésekkel kapcsolatban.

11. Top 10 személyes felismerés

💡 Írj egy top 10-es listát azokról a dolgokról, amiket bárcsak tudtál volna, amikor elkezdted a vállalkozásodat. Oszd meg a kihívásaidat és azt, hogy ezek a meglátások hogyan segíthetnek másoknak leküzdeni azokat.

13. Mutasd meg mi inspirál

💡Készíts egy listát azokról a könyvekről vagy podcastokról, amelyek inspirálják a munkatársaidat vagy akár téged. Az emberek szeretik az ingyenes forrásokat és a jó ajánlásokat. Ugyanakkor az érdeklődési körükön keresztül megismerik a csapatodat.

14. Évfordulók

💡 Oszd meg a vállalkozásoddal kapcsolatos évfordulókat anekdotákkal, idézetekkel vagy elmélkedésekkel.