Annyi energiát fordítunk arra, hogy az emberek első alkalommal vásároljanak, és értem, hogy azt mondják, hogy az értékesítésre kell koncentrálnunk, de mi lenne, ha azt mondanám, hogy az értékesítésre koncentrálhatsz anélkül, hogy folyamatosan eladnál? Anélkül, hogy kiégetnéd magad? Lehetséges ez?

IGEN! Lehetséges! De ehhez vizsgáld meg az ügyfeleid tényleges útját. Van 5 olyan típusú e-mail, amelyet elküldhetsz, hogy segítsd őket abban, hogy újra vásároljanak, ahelyett, hogy valaki mást vagy valami mást találnának.

E-mail #1: Emlékeztető a termék használatára

Ez egy olyan e-mail, amelyet kezdetben azért küldenek, hogy hozzáférést biztosítsanak egy digitális termékhez, majd emlékeztetik őket a termék (digitális vagy fizikai) használatára, emlékeztetve őket arra, hogy okkal vásárolták meg.

Az ilyen típusú e-mailek túlzásnak tűnhetnek, de hányszor vásároltál már valamit, ami aztán a polcodon porosodott? (Fizikai vagy digitális!) A lényeg az, hogy ha a történetek eladnak, akkor a kulcs az, hogy rávegyük az ügyfeleinket, hogy HASZNÁLJÁK, amit megvesznek, hogy történetekkel szolgálhassanak az eredményekről!

Egy példa erre az e-mailre: 
Az 1. modul nyitva van, és íme, hogy mit várhatsz tőle (digitális példa)
vagy
Jön a nyár, miért használd ezt a krémet most jobban, mint valaha.

E-mail #2: További tippek

A további tippeket tartalmazó e-mailben tippek és trükkök segítenek a lehető legjobb eredmények elérésében. Ez lehet egy tipp arról, hogy hogyan vagy mikor kell alkalmazni a krémet, vagy mikor kell elküldeni az ilyen típusú e-mailt, vagy valami olyasmit, ami nem annyira ismert.

Ez segít nekik abban, hogy téged és a márkádat valóban segítőkésznek lássák, miközben oktatod őket, és nem csak azért, hogy pénzt keress. Semmi baj nincs a pénzkereséssel. A probléma akkor van, ha ez az ügyfeleid kárára történik, ahelyett, hogy az ő örömükre tennéd. Ami elvezet a 3. e-mailhez: Esettanulmányok

E-mail #3: Esettanulmányok / előtte és utána

Ezek az e-mailek az emberek által ismert legnagyobb motiváló és bizalmi mutatót, a társadalmi bizonyítékot mutatják. Ilyenkor történeteket küldj az ügyfeleidnek. Ez lehetővé teszi számukra, hogy lássák, mi lehetséges, ha beleteszik a munkát, használják a termékeket, stb. Ez sokkal erőteljesebb, mintha azt mondanád, hogy „”csináld meg a feladatot/leckét/kurzust”” vagy „használd a terméket””, mert társas lények vagyunk. Azt tesszük, amit másoktól látunk, és hajlandóak vagyunk azt tenni, amit mások tesznek, hogy elérjük az általuk elért eredményeket.

Az ilyen típusú e-mailek valami mást is megragadnak… a FOMO-t, azaz a Fear of Missing Out-ot. „Azt akarom, ami neki van!” Ami elvezet minket a 4. számú emailhez: Bátorítás a megosztásra.

Email #4: Ösztönzés a megosztásra

Ekkor gyűjtsd össze a történeteiket és az eredményeiket, és kérd meg őket, hogy osszák meg a közösségi médiában egy kép elküldésével vagy a márkád hashtagjének használatával. 

Ez a te előnyödre válik! Amikor az emberek megosztják történeteiket és eredményeiket, akkor marketinget és reklámot csinálnak neked… ingyen, és a marketing leghatásosabb formáját kapod: Szájról-szájra terjedő reklámot! Win-Win!

Email #5: Előre be nem jelentett bónuszok

Ez az, amikor exkluzív vagy nem bejelentett bónuszt küldesz, például itt egy kupon a KÖVETKEZŐ megrendelésedhez, vagy itt egy extra letölthető anyag ajándékba a digitális termékedhez.

Ez azért működik, mert nagylelkű ajándéknak tekintik, amely jó helyről származik. Mivel váratlan, meglepi és boldoggá teszi az ügyfeleket, és ezáltal nő az irántad és a vállalkozásod iránt érzett ragaszkodásuk. Ez arra készteti őket, hogy újra vásároljanak nálad ezáltal növelve az eladásaidat és növelve vállalkozásodat anélkül, hogy új ügyfelet szereznél! Mindenki nyer!

Amint láthatod, az e-mailek küldése nem mindig az eladásról szól, de segíthet növelni az eladásaidat. Ebben a cikkben megosztottam 5 e-mailt amit érdemes kiküldeni, miután valaki vásárol valamit.

Összefoglalva:

emlékeztetők a termék használatára
további tippek
esettanulmányok/előtte és utána
bátorítás a történetek megosztására
nem bejelentett bónuszok


Most itt egy bónusz e-mail, amely segít neked és segít nekik: „Ideje újra rendelni” e-mailek.

Ilyenkor egyszerűen azt mondod, hogy eltelt egy bizonyos idő, és ha már használják a terméket, akkor természetesen újra kell rendelni. Egy kis ösztönzővel is bátoríthatod őket az újrarendelésre, pl. 10% kedvezmény a következő rendelésből, jutalomként a hűséges vásárlói kapcsolatért Ez segíti vállalkozásod exponenciális növekedését anélkül, hogy folyamatosan új vásárlókat keresnél.